Log ind

Brugernavn

Kodeord

Husk mig

Se indlæg

Udskriv debat
PCM 2013
Virenque
Stats kan ændres rimeligt hurtigt i en editor, så selvom der nok er nogle der er skæve, er det ikke et problem. Det vil altid være en vurdering, og den er så tilfældigvis lavet af franskmænd Blink

Som Raben synes jeg det er meget realistisk at det ligner spurt, når der angribes på flad vej. Ligesom i virkeligheden skal man komme afsted med et brag for at slå hullet.

Det nye form/mål system er langt bedre end det gamle, men samtidig meget omfattende, og det tager tid at koordinere med løbsplanlægningen så man rent faktisk deltager i de løb, hvor rytterne har deres mål.
Og så er jeg startet med FDJ og Bonnet har altså et problem med at køre Giroen. Jeg mener, så god er han heller ikke.
http://www.sb2630.dk

Gianluca - Forever No. 1 !!!
Del dette indlæg:
Facebook Google Tweet This

niels1526
FDJ er super spændende at spille med, og jeg regner med at jeg laver en story om enten dem eller IAM Cycling Smil
i42.tinypic.com/fllct3.png
Del dette indlæg:

Thomas Merckx
Af de nuværende realname db'er, hvilke(n) vil i så anbefale?
www.blueshare.be/file/aLrpB.png
Signatur: Raben
Del dette indlæg:

JonasH
Helt klart RealNameITA med Raben edit. Den fungerer som den skal - har ikke oplevet et problem, og du får trøje til BMC. Den er perfekt.
Del dette indlæg:

www.fcn.dk
Bashas
Pcm italy med Raben edit .
Del dette indlæg:

Raben
Spiller sjovt nok også med FDJ, Bonnet er lidt af et problembarn Bredt grin

Men det er et lækkert hold at spille med!
Del dette indlæg:

http://www.pcmfreaks.dk
JonasH
Enig! Er allerede noget til Tour de France og det er vildt underholdende. Især det her med de nye sæsonplaner og mål, gør det helt vildt fedt.
Del dette indlæg:

www.fcn.dk
WHF
Må indrømme at Europcar er noget sjover hold at køre med, end jeg lige havde forstillet mig.
"I could be dead by morning. Should've changed my underwear" - Kamille Bidan
Del dette indlæg:

Snowflake
Nogen der har startet en career med custom team? Har hørt rygter om at man ikke får penge når man kører/vinder løb - eller i hvert fald ikke nok.
Del dette indlæg:

TheHansibush
Nogen der ved om man kan installere spillet på flere forskellige computere, hvis man køber download versionen fra Cyanides hjemmeside?
Del dette indlæg:

Bashas
Det bør du kunne da du har flere nøgler som skal bruges til at aktivere spillet. Du skal dog logge in på emailen og hente det .
Del dette indlæg:

WHF
TheHansibush skrev:

Nogen der ved om man kan installere spillet på flere forskellige computere, hvis man køber download versionen fra Cyanides hjemmeside?

Fra Focus' side

Can I install my game on multiple PCs?:

Yes, though because of the DRM (Digital Rights Management) applied to the game you only have a fixed amount of initial activations that are set by the game’s publisher. If you need more, contact our support team and they can increase the number of initial activations (within reason).

Kort sagt det samme som Bashas skrev til dig, mener du har 5 nøgler til PCM. Så du kan sådan set have dem på 5 sider, hvis det skulle være.
Del dette indlæg:

anderspcm
Jeg får ikke præmiepenge Trist
img15.hostingpics.net/pics/8145831post.png
www.pcmdaily.com/images/awards/2013/jersey.png
www.pcmdaily.com/images/awards/2013/graphic.png
Del dette indlæg:

Rauling
Nu er jeg ikke helt sikker, men er dog RET sikker på, at Cyanide har fjernet præmiepengene Smil
"Lidt magi har aldrig skadet. Så sådan er det. Simpelthen."

i1053.photobucket.com/albums/s479/RauDK/parker_zps9c827144.png

PCMFreaks' Crew. Opret en tråd og spørg, hvis du mangler hjælp!
Del dette indlæg:

http://www.clinteastwood.net/
Riis
Så hvis jeg og en ven f.eks. køber det, kan vi så godt spille spillet på samme tid, når vi kun har købt 1 eksemplar?
Del dette indlæg:

WHF
Riis skrev:

Så hvis jeg og en ven f.eks. køber det, kan vi så godt spille spillet på samme tid, når vi kun har købt 1 eksemplar?

Tror godt at du kan, i hvert fald hvis det ikke er over steam. Da i ikke behøver at være online for at spille det.

Er dog ikke helt sikker, men kan godt prøve at teste det for dig.
Del dette indlæg:

Riis
WHF skrev:

Riis skrev:

Tror godt at du kan, i hvert fald hvis det ikke er over steam. Da i ikke behøver at være online for at spille det.

Det kunne være fedt, hvis du gad det! Smil
Del dette indlæg:

WHF
Riis skrev:

WHF skrev:

Riis skrev:

Det kunne være fedt, hvis du gad det! Smil

Jeg vil gøre forsøget, kommer dog til at tage en time eller noget før jeg kan fortælle om resultatet. Da jeg lige skal have spillet ned på den anden Pc først. Smil

Tør ikke tænke på hvad det koster i størm lige nu, med 2 pc'ere tændt og en Ps3 Irriteret
Del dette indlæg:

Riis
Det er ikke noget, som der haster!
Del dette indlæg:

anderspcm
Rauling skrev:

Nu er jeg ikke helt sikker, men er dog RET sikker på, at Cyanide har fjernet præmiepengene Smil
Nej, det tror jeg ikke de har. Hvis man går ind under Rules i karriere, kan man se hvor mange penge hvert løb giver. Hvorfor skulle de dog også fjeren præmiepenge? Smil
img15.hostingpics.net/pics/8145831post.png
www.pcmdaily.com/images/awards/2013/jersey.png
www.pcmdaily.com/images/awards/2013/graphic.png
Del dette indlæg:

Social Deling: Facebook Google Tweet This
Facebook Like:

Spring til debat:
Siden dannet på: 0,11 sekunder